بهترین تلویزیون های برند سونی را بخرید

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 505 بازدید
تلویزیون سونی

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، تلویزیون ها هم از این مسأله مستثنی نیستند. شرکت های تولید کننده هر ساله تلویزیون ها را با تکنولوژی های جدید، امکانات بیشتر و ظاهری زیباتر به کاربران ارائه می دهند و افراد زیادی هم علاقه مندند که از آخرین تکنولوژی ها استفاده کنند. ما در این مطلب چند مدل از بهترین تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی که در بازار موجود هستند را معرفی کرده ایم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-65X8500G سایز 65 اینچ

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی سونی مدل  KD-65X8500G سایز 65  اینچ تصویر را با کیفیت 4K  نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند. این محصول از تلویزیون‌های سری BRAVIA کمپانی سونی است که با امکانات مطلوبی به بازار عرضه شده است. همچنین این تلویزیون از طراحی بسیار زیبایی هم برخوردار است  و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. این محصول از شرکت سونی با پشتیبانی از فرمت‌های متنوع، استفاده از اکثر فایل‌های موجود را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند.فناوری های TRILUMINOS Display و  Live Colour برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. سیستم صوتی مدل KD-65X8500G توان خروجی 20 وات دارد. باتوجه به سایز این مدل و این که برای سالن‌های متوسط و بزرگ مناسب است، این سیستم صوتی می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. البته سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، Dolby Digital Plus پشتیبانی می‌کند. مدل KD-65X8500G  به درگاه‌های USB، HDMI و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.

بخوانید
پرفروش ترین و با کیفیت ترین تلوزیون برند جی پلاس

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی سونی مدل  KD-55X7000G سایز 55  اینچ تصویر را با کیفیت 4K  نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند.یکی از این فناوری‌ها، Dynamic Contrast Enhancer نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. دو فناوری دیگر هم با عناوین Motionflow XR 200 وLive Colour  برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. سیستم صوتی مدل  KD-55X7000G توان خروجی 20 وات دارد. باتوجه به سایز این مدل و این که برای سالن‌های متوسط و بزرگ مناسب است، این سیستم صوتی می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. البته سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، DTS Digital Surround پشتیبانی می‌کند. مدل KD-55X7000G به درگاه‌های USB، HDMI و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X8000G سایز 55 اینچ

تلویریون سونی

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X8000G سایز 55 اینچ تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند. این تلویزیون به فناوری X-Reality Pro مجهز است. این فناوری در واقع برای بهبود تصاویر کیفیت پایین برای نمایش روی صفحه‌ نمایشی با روزلوشن بالا طراحی شده است. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. قاب بسیار باریک این تلویزیون را زیباتر کرده و از طرف دیگر باعث شده تصویر با حداقل حاشیه برای کاربر به نمایش در بیاید. سیستم صوتی مدل KD-55X8000G از نوع دو کاناله است و توان خروجی آن 20 وات است. باتوجه به سایز این مدل و این که برای سالن‌های متوسط و بزرگ مناسب است، این سیستم صوتی می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. گفتنی است این تلویزیون به خروجی صدای اپتیکال نیز مجهز است که کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. همین مسئله باعث می‌شود هنگام تماشا کردن فیلم تجربه‌ای مشابه به تجربه‌ی تماشا کردن فیلم در سینما داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این تلویزیون هوشمند بودن آن است. مدل KD-55X8000G دارای سیستم عامل اندروید است که کاربری آن را از یک تلویزیون معمولی فراتر برده‌اند. به خاطر وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، کاربر برای وصل شدن به تلویزیون روش‌های مختلفی پیش رو دارد. مدل KD-55X8000G به درگاه‌های USB، HDMI، کامپوننت و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.

بخوانید
بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

تلویزیون

مقایسه دو تلویزیون سونی X9500H با X9000H

جدیدترین تلویزیون های سونی کدامند؟

دسته بندی راهنمای خرید تلویزیون
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
مبلغ نهایی:
32,300,000 تومان
ورود به سایت