بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 699 بازدید

ما در این مطلب به معرفی چند مدل از جدیدترین و بهترین تلویزیون های 55 اینچ موجود در بازار می‌پردازیم. این تلویزیون‌ها از بهترین های 2020-2019 و از برندهای سونی، ال جی ، سامسونگ و … هستند که شامل مدل های 4K با امکانات مختلف و قیمت های متفاوت می‌شود. طبق آمار به دست آمده تلویزیون های 55 اینچی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اینچ ها برخوردار هستند. این تلویزیون ها با اندازه ی مناسبی که دارند جلوه ای بی نظیر به محیط اطراف خود می بخشند. پس مطالعه بهترین تلویزیون های 55 اینچ از برندهای معتبر و خوشنام خالی از لطف نخواهد بود. با ادامه این مطلب همراه باشید تا جامع ترین معرفی تلویزیون های 55 اینچ را در اختیارتان قرار دهیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند «ایکس‌ویژن» مدل «55XTU745 » محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید درگاه HDMI را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X8500G سایز 55 اینچ

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K 2019
صدا 20 وات 120 هرتز
LED / پنل IPS 3×USB
 سیستم عامل اندروید 4×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

تلویزیون سونی 55X8500G از مدل های سری 8 سال 2019 و یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی است که در لیست پرفروش ترین تلویزیون های سونی 2021 است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه Edge LED و پشیبانی از قابلیت HDR است که در کل کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. سرعت رفرش این تلویزیون 120 هرتز است که عملکرد حرکتی بی نظیری را ایجاد می کند. تلویزیون سونی X8500G اسمارت است و قابلیت اتصال به اینترنت را هم با کابل و هم به صورت Wi-Fi دارد. همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید است که کار با آن بسیار راحت بوده و شما می توانید از فروشگاه محتوای سونی برنامه های دلخواهتان را دانلود کنید و از تماشا و کار با این تلویزیون نهایت لذت را ببرید.

بخوانید
جدیدترین تلویزیون های سال 2021

این مدل دارای 2 بلندگو با خروجی صوتی 20 وات و پشتیبانی از قابلیت DTS Digital Surround است که صدایی واضح و رسا را ارائه می دهد. X8500G همچنین دارای امکاناتی چون پورت های HDMI و USB، ورودی RF، خروجی هدفون، جستجوی صوتی، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، تایمر روشن و خاموش می باشد. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast، تایمر خواب، تله تکست، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و بلوتوث از دیگر امکانات این تلویزیون است. برای اطلاع از قیمت تلویزیون سونی 55X8500G و کسب اطلاعات بیشتر به لینک های جدول زیر مراجعه کنید.

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P8M سایز 55 اینچ

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ

تلویزیون «55P8M» از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این مدل یک تلویزیون هوشمند است. این محصول با ابعاد 55 اینچی، متناسب با سالن‌های متوسط ساخته شده است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل 4K است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 3840 × 2160 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P8M سایز 55 اینچ یک تلویزیون گامل با کیفیت تصویر بسیار بالا است که می‌تواند بسیاری از نیازها و موارد استفاده شما از تلویزیون را کاور کرده و پوشش دهد.

بخوانید
کدام تلویزیون را بخریم؟ اولد G1 یا A90J ؟؟؟

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI سایز 55 اینچ

ویژگی های کلیدی
کیفیت 4K 2019
صدا 40 وات 120 هرتز
LED / پنل IPS 3×USB
 سیستم عامل WebOS 4×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون ال جی 55SM9000 یکی از پیشرفته ترین مدل های 2019 ال جی است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از استاندارد تصویر 4K Cinema HDR و فرمت های HDR10 و HLG است که همه در نمایش تصاویری با کیفیت عالی نقش دارند. از همه مهم تر این تلویزیون دارای فناوری نانوسل می باشد. نمایشگرهای نانوسل با بهره‌ گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آن ها تقریبا به اندازه یک نانومتر است رنگ‌ های دقیق، طبیعی و پایداری ایجاد می کنند که از عریض‌ ترین زوایا قابل مشاهده است.

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ

تلویزیون ال جی SM9000 هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. همچنین با وجود سیستم عامل webOS، شما می توانید برنامه های دلخواهتان را دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون دارای بلندگوهای 2.2 کاناله که توان صوتی آن ها 40 وات است و یک ساب ووفر داخلی هم دارد که به تولید صدای با کیفیت کمک می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به چهار پورت HDMI و سه پورت USB، پورت LAN، ورودی RF، ریموت کنترل هوشمند و قابلیت اتصال به موبایل و بلوتوث اشاره کرد.

تلویزیون

بهترین مدل تلویزیون 55 اینچ

با به پایان رسیدن این مطلب ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که کدام تلویزیون 55 اینچ که در این مطلب به آن ها اشاره شد برای خرید مناسب هستند؟؟

قبل از هر چیز تلویزیون های 55 اینچ دارای سایز بسیار مناسبی بوده و می توان گفت طرفدارهای بیشتری نسبت به سایر اینچ ها دارند. همچنین تلویزیون هایی که در این مطلب از آن ها نام برده شد همه جزو پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ بازار هستند. پس انتخاب و خرید هر کدام از تلویزیون های ذکر شده با امکانات و قابلیت هایی عالی همراه خواهد بود.

دسته بندی راهنمای خرید تلویزیون
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
2 × 6,000,000 تومان
مبلغ نهایی:
12,000,000 تومان
ورود به سایت