بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 881 بازدید
تلویزیون های سامسونگ | بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید | مجله دلفینیا

شرکت سامسونگ هر ساله محصولاتی پیشرفته‌تر را با فناوری های جدید و امکانات بیشتر به بازار عرضه می کند. تلویزیون های سامسونگ چون به نسبت کیفیت و قابلیت های تعبیه شده در آن از قیمت کمتری نسبت به دیگر برندها برخوردار بوده، همیشه در میان مردم مقبول بوده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. برای دیدن بهترین تلویزیون های سامسونگ با ما همراه باشید.

در تلویزیون‌های سامسونگ هر چه حروف انگلیسی بالاتر باشند یعنی از لحاظ سال تولید جدیدتر هستند و هر چه اعداد بالاتر باشند امکانات آن‌ها بیشتر و پیشرفته‌تر و به تبع، قیمت آن‌ها نیز بیشتر است. ما در ادامه همه مدل های سامسونگ را از لحاظ سال تولید و امکانات بررسی کردیم.

پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ

مشخصات سری های سامسونگ 

سری Q و T سری Q و R سری N سری Q و M سری K سری J سری H سری F
2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013

در تلویزیون های سامسونگ هر چه حروف انگلیسی به کار برده شده در مدل تلویزیون به پایان لیست حروف الفبای انگلیسی نزدیک تر باشد یعنی سال تولید تلویزیون، به زمان حال نزدیک تر بوده و به تبع از امکانات و قابلیت های متنوع تری برخوردار می باشد به طور مثال سری Q همانند Q70T در سال 2020 و سری N همانند N5300 در سال 2018 روانه بازار شده است. در حال حاضر سری RU ،SM و Q جزو پر فروش ترین سری های سامسونگ در ایران محسوب می شوند که در ادامه به آنان می پردازیم.

تلویزیون های سامسونگ سری RU

سری RU تولید سال 2019 بوده و جایگاه بهترین تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال های اخیر را به خود اختصاص داده و توانسته تجربه بهتری از نظر کیفیت 4K را به نمایش بگذارد. سری RU مجهز به تکنولوژی UHD engine می باشند.

تلویزیون های سامسونگ سری TU

سری TU تولید سال 2020 بوده و اخیراً جایگاه خوبی در بین کاربران پیدا کرده اند زیرا هم از قیمت خوبی برخوردارند و هم از امکانات و کیفیت تصویر بسیار خوبی هم پشتیبانی می کنند. این سری مجهز به پردازنده کریستالی 4K بوده که از عملکرد بهتری نسبت به UHD engine برخوردار است.

تلویزیون های سامسونگ سری Q

این سری از تلویزیون‌های سامسونگ از سال 2017 خط تولید آنها راه اندازی شد و هم اکنون به نوعی جایگزین OLED ها در سری محصولات سامسونگ شده است،؛ QLED ها از کیفیت 4k پشتیبانی می کنند و در حال حاضر جزو بهترین تلویزیون های سامسونگ می باشد که در آنها فناوری کوانتوم دات به کار برده شده است .

در اینجا ما یک رده بندی کامل و عالی از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ که بسیار مورد رضایت خریداران قرار گرفته اند را برای شما آورده ایم. به طوری که رتبه اول را مدل TU7000 به خود اختصاص داده است و در پایان مطلب به صورت مفصل به مشخصات و همچنین قیمت آن پرداخته ایم. 

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 49N5980 سایز 49 اینچ

تلویزیون مدل 49N5980 محصولی ساده و کارآمد تولید برند معتبر و باکیفیت سامسونگ است. این تلویزیون با صفحه نمایش 49 اینچی‌اش گزینه‌ی خوبی برای سالن‌های متوسط و بزرگ به حساب می‌آید. کیفیت تصویر در این تلویزیون Full HD بوده که با توجه به سایز آن، تصویری مطلوب به نمایش می‌گذارد. سیستم صوتی آن به لطف دو بلندگوی 10واتی، 20 وات صدای خروجی دارد که برای سالن‌های کوچک و متوسط کاملاً مناسب است. درگاه‌های ارتباطی 49N5980 کاملاً متناسب با کاربری‌اش طراحی شده‌اند و تنوع به خصوصی ندارند. برای آن دو عدد درگاه HDMI و یک درگاه USB در نظر گرفته شده است.

بخوانید
کدام تلویزیون ال جی را بخرم؟؟

بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

با استفاده از HDMI این محصول می‌توانید پخش‌کننده‌های صوتی‌وتصویری که دارای HDMI باشند را به این تلویزیون متصل کنید. درگاه USB آن نیز برای اتصال فلش‌مموری در نظر گرفته شده است. با استفاده از این درگاه و وجود پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای داخلی آن، می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری آرشیو خود را به تلویزیون منتقل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. برای دستگاه‌های قدیمی‌تری که فاقد HDMI باشند نیز یک عدد درگاه کامپوننت در نظر گرفته شده است. درمجموع این تلویزیون برای فضاهای جمع‌وجور و کاربرانی که انتظار یک تلویزیون رده‌بالا را ندارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. تلویزیون از نوع غیرهوشمند بوده و برای کاربرانی که از سیستم صوتی تلویزیون خود استفاده‌ای ندارند، گزینه‌ی مناسبی است. به لطف گیرنده‌دیجیتال داخلی آن، می‌توانید شبکه‌های داخلی را بدون هیچ مشکلی دریافت کنید. 

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت بالا
  • اتصالات متنوع
  • خروجی صوتی مطلوب

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ «سامسونگ» مدل «50NU7900» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد.

بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

این تلویزیون در ابعاد 50 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 50 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus  و  DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند.

بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

علاوه‌براین، به وسیله‌ی قابلیت  Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت  Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. مشتریانی که تا پایان روز 2 تیر ماه 97 کالا را نصب کنند به ایشان کارت هدیه تعلق می‌گیرد.

بخوانید
راهنمای خرید تلویزیون متناسب با بودجه مالی
نقاط قوت

  • درگاه‌های ارتباطی متنوع
  • قابلیت‌های هوشمند
  • کیفیت تصویر 4K

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 سایز 55 اینچ

تلویزیون‌ «سامسونگ» مدل «55NU7900» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برایی کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 55 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus  و  DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد.

تلویزیون

گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 55NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. علاوه‌براین، به وسیله‌ی قابلیت  Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت  Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. 

تلویزیون

دسته بندی راهنمای خرید تلویزیون
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 6,000,000 تومان
مبلغ نهایی:
14,000,000 تومان
ورود به سایت