درباره فرستنده بلوتوثی صدا بیشتر بدانید

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 396 بازدید

با دستگاه Audio transmitter یا دانگل انتقال صدا کاربر می‌تواند از پورت خروجی صدای تلویزیون ، کامپیوتر ، لپ‌تاپ، دی‌وی‌دی پلیر یا MP3 پلیر و ضبط و… ( هر دستگاهی که خروجی صدا AUX داشته باشد ) صدا را دریافت کرده و بدون نیاز به سیم و کابل، آن را از طریق بلوتوث به انواع هدست، هدفون، اسپیکر بلوتوس‌دار انتقال دهد. برای نمونه کاربر ممکن است نیاز داشته باشد که صدای تلویزیون یا کامپیوتر را از طریق هدفون و هدست بلوتوث‌دار خود گوش دهد، یا نیاز باشد که صدای خروجی و موسیقی از کارت صدا لپ‌تاپ یا کامپیوتر را روی هدفون بلوتوث گوش دهد، در این مواقع این دستگاه به کمک خواهد آمد. برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره فرستنده بلوتوثی صدا با ما همراه باشید.

دانگل بلوتوث و فرستنده صدای بی‌سیم به هدفون، هدست و اسپیکر

از این دستگاه برای اتصال وایرلس و انتقال صدای استریو با فناوری بلوتوث از خروجی صدای دستگاه‌هایی مانند تلویزیون ، کامپیوتر ، کارت صدا لپ‌تاپ ، MP3 موزیک پلیر و … به هدفون ، هدست و اسپیکر بلوتوث‌دار استفاده می‌شود. دستگاه فرستنده بلوتوث صدا یک ارسال‌کننده صدا از طریق بلوتوث است که ماند موبایل ، تبلت و… یک دستگاه بلوتوثی خواهد بود که هدست و هدفون بلوتوسی شما به آن متصل یا Pair می‌شود. این دستگاه دارای یک پورت مادگی AUX جک 3.5 میلی‌متری AUX است که وظیفه‌ی ورودی صدا از دستگاه‌های گوناگون را ایفا می‌کند.

ویژگی‌های فنی و امکانات دستگاه فرستنده بلوتوث

دانگل فرستنده صدای بیسیم بلوتوثی مدل YET-TX9

سازگاری با ورژن‌های فناوری بلوتوث پروتکل A2DP ورژن V1.2 و EDR + 2.1

بخوانید
با هوش مصنوعی چطور مبتلایان بدون علامت کرونا را میتوان شناسایی کرد؟

بدون نیاز به شارژ و تامین برق با استفاده از پورت USB شارژر یا پورت یو اس بی تلویزیون و ضبط

کاربری و استفاده ساده بدون نیاز به دانش فنی و نیاز به نصب نرم افزار و درایور

دارای حجم و وزن کم و اندازه بسیار کوچک و قابلیت جابه‌جایی ساده

دارای چراغ نمایش‌گر وضعیت LED

دانگل انتقال صدا

بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ را بشناسید

باتری لپ تاپت خراب شده؟ با یه ترفند ساده درستش کن!

تغییر نام حساب کاربری در ویندوز10

آموزش استفاده از فرستنده بلوتوثی صدا

پیش از هر چیز درگاه کانکتور نری USB دستگاه را به یک ورودی مادگی یو اس بی متصل کنید ( پورت USB تلویزیون، اسپیکر، شارژر موبایل یا تبلت و یا لپ‌تاپ و کامپیوتر ) و اگر نیاز به طول بیشتری بود اس کابل افزایش طول USB درون بسته‌بندی استفاده کنید. چراغ LED نمایشگر وضعیت دستگاه روشن شده و به حالت چشم‌زن در خواهد آمد. در صورتی که خروجی صدای شما از تلویزیون، کامپیوتر یا Mp3 پلیر و DVD پلیر تک فیش جک 3.5mm است، از کابل صدا AUX که دو سر نری AUX دارد استفاده کنید. ( مثلا یک سر کابل را به خروجی لپ‌تاپ و کامپیوتر مثل کرده و سر دیگر را به ورودی AUX دستگاه ترنسمیتر بلوتوثی وارد کنید. اگر خروجی دستگاه شما دو فیش مادگی AV هست. یعنی همان دو فیش دو رنگ سفید و قرمز، از کابل 2 به 1 صدا که درون بسته بندی است استفاده کنید. سر 2 فیش کابل را به خروجی صدای تلویزیون یا DVD پلیر و … متصل کنید و سر تک فیش را به ورودی دستگاه فرستنده بلوتوس صدا. پس از این کار هدفون بلوتوث‌دار یا هدست بلوتوثی یا اسپیکر بلوتوث‌دار خود را روشن کنید، یک بار روی دکمه‌ی دستگاه فرستنده فشار دهید تا اطراف را جستجو کند و به نزدیک‌ترین دستگاه بلوتوثی که اسپیکر یا هدست و هدفون Device شما است متصل شود.

بخوانید
13 حقیقت جالب در مورد شرکت سامسونگ

جزئیات و موارد درون بسته‌بندی

1 عدد دستگاه فرستند بلوتوث صدا مدل YET-TX9 Wireless Music Transmitter

1 عدد کابل صدا AUX دو سر فیش نری AUX استریو جک 3.5mm

1 عدد کابل صدا تبدیل 1 جک AUX به 2 نری 2 فیش جهت دستگاه‌هایی که خروجی 2 فیش دارند.

1 عدد کابل افزایش طول USB جهت اتصال پورت نری USB دستگاه به پورت مادگی USB منبع تغذیه

1 عدد برگه راهنمای کاربری به زبان انگلیسی

تفاوت دانگل گیرنده و فرستنده بلوتوثی صدا چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که این دستگاه یعنی فرستنده صدای بلوتوث Wireless Music Transmitter با گیرنده یا دانگل بلوتوث متفاوت است. این دستگاه با اتصال به خروجی صدای تلویزیون، ضبط، MP3 پلیر، DVD و .. ( به صورت فیش AUX 3.5mm یا 2 فیش AV ) صدا را از طریق فناوری ارتباط بلوتوث به انواع هدفون بلوتوثی یا هدست بلوتوس‌دار یا اسپیکرهای دارای گیرنده بلوتوث انتقال می‌دهد. اما گیرنده یا دانگل بلوتوث با اتصال به ورودی AUX ضبط ماشین یا سینمای‌خانگی صدا را پس از دریافت از طریق بلوتوث گوشی موبایل، تلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر به خروجی AUX تبدیل کرده و موسیقی را به صورت بی‌سیم پخش می‌کند. انواع دانگل بلوتوث را از این نشانی می‌توانید تهیه کنید: دانگل بلوتوث AUX خودرو

فرستنده صدا

دسته بندی اخبار فناوری تکنولوژی های صدا و تصویر مجله تکنولوژی
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 13,500,000 تومان
1 × 13,200,000 تومان
مبلغ نهایی:
26,700,000 تومان
ورود به سایت