بررسی تخصصی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 697 بازدید
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version | مجله اینترنتی دلفینیا

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

برای داشتن یک گجت ورزشی نیازی نیست که حتما هزینه زیادی  بکنید و حتما هم نباید اپل واچ بخرید. یکی از محصولاتی که می‌توانید آن را با قیمت مناسب‌تری در اختیار داشته باشید، Amazfit Bip شرکت شیائومی است. محصولی که یک گجت پوشیدنی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شیائومی در طراحی بر روشنایی ساعت هوشمند و طول مدت کارکرد آن سنگ تمام گذاشته است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version دارای باتری 190 میلی آمپرساعتی است. وزن ساعت فقط 32 گرم است و می تواند تا 22 ساعت باGPS فعال، روشن باشد. عمر باتری بدون GPS فعال، بسته به عملکرد دستگاه و چگونگی استفاده از آن می تواند تا 45 روز و حتی تا 4 ماه با یک بار شارژ باشد. ساعت هوشمند آمازفیت بیپ شیائومی دارای صفحه نمایش 1.28 اینچ است.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

و توسط Gorilla Corning Glass 2.5D محافظت شده است.ساعت هوشمند شیائومی دارای استاندارد IP68 می باشد. یعنی علاوه بر حفاظت دربرابر گرد و غبار می تواند در آب با عمق از 1.5 متر در حدود 30 دقیقه مقاومت کند. این دیوایس از طریق بلوتوث 4.0 به گوشی متصل می شود و با گوشی هوشمند همگام شده و در مورد تماس یا پیامک اطلاع رسانی کند . از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی می‌توان به به قابلیت نظارت بر خواب اشاره کرد که می توانید توسط آن کیفیت خواب خود را با دقت بررسی کنید. امکان مانیتور میزان ضربان قلب، مراقبت از سلامت را در هر زمان و هر کجا برای شما فراهم می سازد. 

بخوانید
تست سلامت مانیتور لپ تاپ

شبیه به اپل واچ؛ قیمت مناسب با امکانات قابل قبول

 

بررسی تخصصی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

مهم‌ترین ویژگی این ساعت هوشمند مخصوص ورزش کردن باتری آن است. شیائومی ادعا کرده که باتری این محصول ۳۰ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. البته که ما فرصت نداشتیم یک ماه باتری این دستگاه را آزمایش کنیم و ببینیم که آیا ادعای شیائومی درست است یا خیر. اگر به دنبال یک گجت پوشیدنی ساده هستید که بتواند اعلان‌های گوشی شما را نشان دهد، هشدار مخصوص خود را داشته باشد تا بتواند شما را از خواب بیدار کند و بتواند با GPS فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر داشته باشد، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version یک انتخاب عالی برای شما به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند تجربه محصولاتی که با سیستم‌های عامل Watch OS و  Wear OS راهی بازار شده‌اند را به شما منتقل نمی‌کند، اما از کار کردن با آن احساس بدی پیدا نمی‌کنید.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

مناسب برای:آقایان و خانم‌ها

بخوانید
سری های مختلف لپتاپ استوک | برند دل

صفحه نمایش رنگی:بله

قابلیت نصب سیم کارت:ندارد

صفحه نمایش لمسی:بله

نوع کاربری:ورزشی، روزمره

GPS:دارد

فرم صفحه:مستطیل

جنس بدنه:پلاستیک

جنس بند:سیلیکونی

اتصالات:Bluetooth

حسگرها:شتاب سنج ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج

قابلیت مکالمه مستقیم:ندارد

بررسی تخصصی ساعت هوشمند مدل Watch 6 2019

منبع: دیجی کالا

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
2 × 6,000,000 تومان
مبلغ نهایی:
12,000,000 تومان
ورود به سایت