بهترین لپ تاپ های سطح متوسط

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 901 بازدید

سطح Mainstream

اگر یک لپ تاپ گیمینگ عالی و بهترین لپ تاپ های سطح متوسط  را در بازه‌ی قیمت متوسط می‌خواهید، Dell Gaming G3 یک گزینه قدرتمند است، در حالی که ZenBook 13 UX333 یکی از بهترین لپ تاپ‌های با قیمت مناسب است.

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3500

بهترین لپ تاپ های سطح متوسط

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل G3 15-3500 از سری لپ‌تاپ‌های G شرکت امریکایی «Dell» است که به تازگی توسط این شرکت وارد بازار شده اند. این محصول برای گیمینگ و کاربردهای حرفه ای گرافیکی تدوین و طراحی شده اند. سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است بسیار مناسب کاربری‌های حرفه‌ای است. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، قرار دادن آخرین مدل های پردازنده و کارت های گرافیک قدرتمند مجزا در این مدل تجربه بازی را برای گیمر های حرفه ای را به نوعی ملموس و واقعی تر رقم خواهد زد. یکی از خبر های خوبی که ممکن است شما را بعنوان یک گیمر، طراح انیمیشن و گرافیک کار حرفه ای شگفت زده کند این است که دل در این سری سعی کرده است بدون پایین آوردن کیفیت و استفاده از سخت افزار های ضعیف، این لپ تاپ ها را عرضه کند.

بخوانید
لپ تاپ مناسب برای مهندسان معماری کدام است؟

 

 

 

 

لپ تاپ 13 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX333FN – A

بهترین لپ تاپ های سطح متوسط

یکی از بهترین لپ تاپ های سطح متوسط این لپ تاپ است. لپ تاپ UX433FN یکی از باریک ترین لپ تاپ های زنبوک پرو شرکت تایوانی ایسوس می باشد که در سال 2019 رونمایی شد و یکی از ظریف ترین و سبک ترین لپ تاپ های 13 اینچی حال حاضر بازار می باشد که دارای کارت گرافیک مجزا می باشد. این لپ تاپ با الهام از لپ تاپ های UX391 و UX480 ساخته شده و از فناوری منحصر به فرد ایسوس که Num. Pad صفحه کلید را بر روی تاچ پد نمایش می دهد بهره می برد. ضخامت این دستگاه کمتر از 16میلی متر و وزن دستگاه تنها 1.09کیلوگرم می باشد که اعدادی فوق العاده برای یک لپ تاپ 13 اینچی بالارده محسوب می شوند و ین لپ تاپ را به گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند بدل کرده است.

بخوانید
کدام را بخریم؟ Acer Spin 5 یا Lenovo Yoga 730

 

 

بهترین لپ تاپ های سطح پایین

دسته بندی راهنمای خرید لپ تاپ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 5,000,000 تومان
مبلغ نهایی:
5,000,000 تومان
ورود به سایت