فواید و مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان کدام هستند؟

هادی پژهاننویسنده: هادی پژهان
بازدید: 713 بازدید
فواید و مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان کدام هستند؟

سال به سال، ماه به ماه و هفته به هفته دامنه گسترش استفاده از اینترنت بزرگتر و بیشتر می شود. این روزها کمتر فردی را سراغ دارید که از اینترنت سر در نیاورد. از کودکی هفت هشت ساله گرفته تا پیرمردی ۹۰ ساله در حد توان و سواد خود از اینترنت بهره های درست و نادرست! می جویند.

اما نکته ای که در این میان بسیاری از کسب و کارها، خدمات و مشاغل از آن غافل مانده اند؛ استفاده از این تکنولوژی بزرگ برای افزایش درآمد در کسب و کارهایشان می باشد.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ علیرغم اینکه به طور مدام از اینترنت استفاده می کنند؛ اما هنوز در فضای کسب و کار خود، روش سنتی را به کار می گیرند و از ظرفیت های روش های کلاسیک درآمدی ندارند.

این در حالی است که در جوامع پیشرفته و مدرن، بسیاری از مشاغل و خدماتی که شما حتی فکرش را هم نمی کنید، سر از بستر اینترنت در آورده اند و به قول قدیمی ها نانشان در روغن افتاده و از نمد اینترنت، برای خود کلاه زیبایی دوخته اند.

امروز در یکی از مقالات تخصصی دلفینیا مگ قصد داریم با شما راجع به مزایای داشتن وبسایت صحبت کنیم و به طور تخصصی تر در مورد مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان سخن خواهیم گفت.

تبلیغات طراحی وبسایت

آیا داشتن وبسایت برای پزشکان تاثیری دارد؟

خب شاید خیلی از مردم و خیلی از جامعه پزشکی این سوال برایشان پیش آمده باشد که یک وبسایت چه فوایدی برای یک پزشک می تواند داشته باشد؟

یقینیاً آنها حق دارند که این سوال را بپرسند. چرا که در بسیاری از کسب و کارها و تکنولوژی های نوین، به دلیل عدم آشنایی با مزایا و کارکردهای یک تکنولوژی، در ابتدا، گاردهایی برای پذیرش وجود دارد. اکثراً این گاردها به دلیل نداشتن آگاهیست و پس از مدتی که پرده ها افتاد و حقایق روشن شد، این گاردها هم خود به خود از بین می روند. اما مسئله اصلی اینجاست که دقیقاً زمانی گاردها از بین می روند که کار از کار گذشته است!

در حقیقت بسیاری از پزشکان زمانی متوجه می شوند که داشتن یک وبسایت برای آنها لازم و ضروری است که رقبای خود را بسیار جلوتر از خود می بینند و آنجاست که متوجه اشتباه بزرگی که کرده اند می شوند.

این مثال را به خیلی از کسب و کارهای دیگر هم می توان تعمیم داد. شرکت در فرابورس، خرید ارزهای دیجیتال، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و پیج های بزرگ در شبکه های اجتماعی و… مسائلی بوده اند که همیشه اولین ها در آن، دست برتر را داشته اند و آنها که دیرتر به این مسائل وارد شده اند، یا خود را با یک بازار کساد مواجه دیده اند و یا از قافله جا مانده اند.

بخوانید
بهترین مودم 3G و 4G و 5G برند هوآوی

دقیقاً در مورد پزشکان هم همین مسئله مطرح است.

شاید کرونا یک تلنگر برای خیلی از کسب و کارها بود که هشدار می داد باید خود را با تکنولوژی روز سازگار کنند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

کرونا بسیاری از کسب و کارها و خدمات را که صرفاً حضوری ارائه کالا و خدمات می کردند؛ تعطیل کرد و به آنها تذکر داد که یک جای کارشان می لنگد.

افراد زیادی پس از بحران کرونا دریافتند که باید بهای بیشتری به حضور در فضای اینترنت بدهند. اما خیلی ها باز هم اشتباه قبل را تکرار کردند و در مقابل ورود به فضای آنلاین مقاومت کردند.

امروز میخواهیم مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان را با هم به صورتی تخصصی مرور کنیم.

مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان

۱-عملکرد و کارآمدی بالاتر در مقایسه با پزشکی سنتی

طراحی سایت پزشک به شما کمک می کند تا بتوانید اقدامات بهتر و موثرتری برای درمان بیماران خود در نظر بگیرید. برای مثال ثبت نام بیماران از طریق طراحی سایت پزشک می تواند موجب تسهیل دسترسی شما به سوابق بیمار شود. هم چنین شما می توانید فرم هایی که معمولا بیماران آن را به صورت حضوری پر  می کنند را به صورت آنلاین در وب سایت خود قرار دهید. در این صورت هم در وقت بیماران صرفه جویی خواهد شد و هم جستجو برای شما آسان تر خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این کار محرمانه بودن اطلاعات بیماران است.

۲-ارتباط آنلاین با بیمار حتی بدون مراجعه حضوری

یکی از مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان نشان دادن سابقه تحصیلی و هم چنین دستاوردهای پزشکی شما به کاربران و بیمارانتان می باشد که موجب افزایش اعتماد بیماران به شما می گردد. هم چنین شما می توانید لیست دقیقی از تمامی مطب ها، بیمارستان ها و یا مراکز بهداشت و درمانی که در آن حضور دارید را به همراه ساعت حضور و نوع بیمه پوشش دهنده آن را در وبسایت خود قرار دهید.

یکی دیگر از مزیت های داشتن  سایت، امکان قرار دادن مصاحبه های آنلاین برای هدایت موثرتر بیماران است. برای مثال اگر شما دارای کلینیک نیز باشد، می توانید به راحتی به صورت آنلاین بیماران را به قسمت های مختلف کلینیک خود ارجاع دهید.

۳-دسترسی سریعتر بیماران از سراسر کشور و حتی سراسر جهان

اگر چه حتی اگر شما هم اکنون نیز وب سایتی برای خود نداشته باشید، احتمالا اسم شما ممکن است در فهرست های مختلف آنلاین زیادی قرار داشته باشد؛ اما اگر شما دارای سایت مختص خود نباشید، ممکن است اطلاعات شما شامل : آدرس ، شماره تماس و ساعات های حضور شما در مراکز درمانی، به اشتباه در لیست ها ذکر شده باشد.

بخوانید
معرفی 6 نرم افزار برتر برای ویرایش فیلم و ویدئو

یکی از مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان این است که شما می توانید با نوشتن مقالات، تجربه ها، دیدگاهها و طرز فکر خود، سایت گوگل را که یکی از بزرگترین جستجوگرهای دنیاست، قانع کنید که در هنگام جستجوی تخصصی که شما دارید، شما را به عنوان یکی از بهترین اولویت ها به بیماران معرفی کند.

۴-ارائه وجهه و پرستیژ بالاتر و در نتیجه اعتماد بیشتر به پزشک

شاید برای خیلی از پزشکان یکی از مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان ، داشتن پرستیژ بالاتر بسیار مهم باشد. در هر حال، اگر شما یک وبسایت داشته باشید، مسلماً کاربران می دانند که آن پزشک، پزشکی است که خود را با دانش روز تطبیق داده است و حتماً به دانش شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. این یک اصل روانیست که صد در صد اثبات شده است و نیازی به تعریف و توجیه ندارد.

۵-خلوت شدن مطب و وقتهای تلف شده کمتر برای بیماران شما

امکان ارائه پرداخت آنلاین در وبسایت یک پزشک، امکان منحصر به فردی است که باعث می شود، بیمار قبل از مراجعه به مطب، هزینه ویزیت خود را پرداخت نموده و نیم ساعت یا یک ساعت قبل از حضور در مطب از طریق پیامک، از نوبت خود مطلع شود.

بدین ترتیب بسیاری از بیماران نیازی به نشستن و وقت تلف کردن در مطب و ایجاد صفهای طولانی در مطب ندارند. خصوصاً اگر شما پزشک حاذقی باشید و بیماران زیادی داشته باشید.

سخن پایانی

در نهایت می توانیم بگوییم مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان و بسیاری از خدمات دیگر، می تواند کمک کند تا شما وارد مرحله جدید از دوران کاری خود شوید. با رشد و گسترش سایت شما، تعداد مراجعان شما از شهرهای دیگر هم افزایش می یابد و شما می توانید با توجه به رشته تخصصی خود، مدل های درآمدزایی جدیدی به سایت خود اضافه کنید.

تیم حرفه ای آکادمی طنین، با داشتن سابقه بیش از یک دهه ای در طراحی انواع سایت، آماده طراحی سایت پزشکی برای شما عزیزان می باشد. امیدواریم با مطالعه کامل این مقاله به مزایای داشتن وبسایت برای پزشکان پی برده باشید و همین امروز اقدام به طراحی وبسایت پزشکی خود نمایید.

دسته بندی اینترنت مجله کامپیوتر
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 19,700,000 تومان
1 × 23,000,000 تومان
1 × 14,200,000 تومان
مبلغ نهایی:
71,400,000 تومان
ورود به سایت