مناسب ترین ماوس بی‌سیم برای دستان بزرگ کدام است؟

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 1,067 بازدید
مناسب ترین ماوس بی‌سیم برای دستان بزرگ کدام است؟

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero Play Advanced

ماوس«G502 Hero» محصولی از شرکت «لاجیتک» است که برای انجام بازی‌های کامپیوتری طراحی‌شده است. ماوس مخصوص بازی G502 Hero Play Advanced از طریق کانکتور USB به کامپیوتر متصل می‌شود و دارای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی است. شرکت لاجیتک به همراه این محصول نرم‌افزار مخصوصی ارائه کرده که به کمک آن می‌توان هرکدام از کلیدهای ماوس را برای انجام فعالیت خاصی در نظر گرفت تا سرعت انجام فعالیت‌ها تا حد زیادی افزایش یابد. در قسمت انتهایی ماوس لوگوی شرکت لاجیتک مشاهده می‌شود که دارای نور پس‌زمینه است. رنگ این نور را می‌توان به کمک نرم‌افزار ارائه‌شده تغییر داد. 

مناسب ترین ماوس بی‌سیم برای دستان بزرگ کدام است؟

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • نوع حسگر:اپتیکال
  • محدوده دقت:بیشتر از 3200
  • قابلیت کارکردن با هر دو دست:خیر

یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام تهیه‌ی یک ماوس برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای میزان دقت ماوس است که با DPI شناسایی می‌شود. حداکثر دقت ماوس G502 Hero Play Advanced برابر با 16000 نقطه بر اینچ است که دقت بسیار مطلوبی به شمار می‌رود.

بخوانید
بهترین ماوس های گیمینگ را بشناسید!

در قسمت پایینی کلید اسکرول در ماوس لاجیتک مدل G502 یک کلید DPI قابل مشاهده است که وظیفه‌ی تغییر میزان دقت ماوس را برعهده دارد. به کمک این کلید می‌توان با توجه به نوع فعالیت در حال انجام میزان دقت ماوس را انتخاب کرد. این محصول از اکثر سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌کند و با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه محصولی بسیار کاربردی به شمار می‌رود.

نقاط قوت:

  • سنسور بسیار عالی
  • نسخه بی‌سیم ارتقا یافته
  • سازگار با پدهای شارژری PowerPlay

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

G502 Hero Play Advanced قدیمی یک ماوس کلاسیک و محبوب است که از دوام، دقت و عملکرد بالایی نیز برخوردار است. نسخه جدید آن نه تنها ادامه رو این سری است، بلکه در واقع با بهبودهای مناسبی رو به رو بوده است که آن را شایسته نسل بعدی G502 می‌کند. این محصول از سنسور رده بالای 16K Hero استفاده می‌کند و با کاهش 7 گرمی وزن نسبت به نسخه قبلی خود و همچنین سازگاری با پدهای شارژ PowerPlay به بازار ارئه شده است.

بخوانید
بهترین ماوس گیمینگ مقرون به صرفه کدام است؟!

پد شارژی نه تنها ماوس را شارژ می‌کند بلکه در واقع آن را تشخیص داده و بدون نیاز به استفاده از USB، آن را با رایانه جفت می‌کند. این محصول به صورت ماژولار نیز می‌باشد که می‌توانید آن را متانسب با دست خود و کاربردتان تغییر دهید. این ماوس یکی از بهترین‌ها در بازار است که اگر زیاد از لحاظ قیمتی مشکلی نداشته باشید، این محصول ارزش هر ریال از پول شما را خواهد داشت.

وقتی فناوری اطلاعات به کمک مدیریت کرونا می آید

دسته بندی راهنمای خرید موس
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 17,700,000 تومان
1 × 13,500,000 تومان
مبلغ نهایی:
31,200,000 تومان
ورود به سایت