بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

زهرا آقاخانینویسنده: زهرا آقاخانی
بازدید: 754 بازدید
پرینتر

کدام پرینتر لیزری را بخریم؟

در دنیای امروز خرید پرینتر لیزری باب شده است. با وجود تلفن های همراه هوشمند و یا در دسترس قرار گرفتن ابزارهای مختلف برای ذخیره اطلاعات دیگر کمتر کسی به فکر چاپ کردن اسناد و مدارک خود می ­افتد چرا که به راحتی می­توان این اسناد را برای همیشه ذخیره کرد. با این حال هنوز هم استفاده از پرینترها کاربرد زیادی داشته و در بیشتر مواقع فرد احتیاج دارد تا اسناد مورد نظر خود را پرینت بگیرد. اما با توجه به تغییرات فراوان دنیای تکنولوژی پرینترهایی با کارکرد های مختلف به بازار عرضه شده اند که نوع و کار آن ها با یکدیگر متفاوت است. پرینترهای لیزری در انواع گوناگونی به بازار عرضه شده که در عین ساده بودن پیچیدگی هایی نیز دارند. در این مقاله چندتا از بهترین پرینتر های لیزری را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M26NW

پرینتر لیزری مدل M26NW در واقع یک دستگاه چند کاره است. به کمک این پرینتر شما می­ توانید مدارک و یا تصاویر مورد نظرتان را اسکن و یا اسناد و مدارک خود را  به راحتی کپی کنید. نوع چاپ این دستگاه تک رنگ بوده و برای مصارف خانگی و اداری توصیه می­ شود. سرعت چاپ در این پرینتر ۱۸ برگ در دقیقه است و سینی آن در حدود ۱۵۰ برگ ظرفیت دارد. اچ پی برای کاهش مصرف انرژی در این پرینتر قابلیت خاموش شدن خودکار را قرار داده است و در صورت استفاده مجدد، دستگاه به طور خودکار روشن می­ شود. پرینتر اچ پی M26NW مجهز به شبکه بی سیم است و می ­توانید با استفاده از این قابلیت به راحتی و بدون نیاز به اتصال سیم اسناد و مدارک خود را پرینت بگیرید.

بخوانید
راهنمای خرید لپتاپ مناسب برای تریدر ها

بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

قابلیت اتصال WIFI

نصب ساده و راحت

قیمت مناسب

سایز مناسب و اشغال فضای کم

HP LaserJet Pro MFP M225dw Printer

یکی از بهترین پرینتر های لیزری این مورد میباشد. پرینتر لیزری MFP M225dw همان‌گونه که از اسمش برمی‌آید و حرف d در مدل آن وجود دارد می‌تواند به صورت اتوماتیک صفحاتی دو رو چاپ کند. حرف دیگر در مدل این محصول w است که نشان از اتصال بی‌سیم دارد. علاوه بر موارد فوق اتصال شبکه‌ی باسیم Ethernet هم در این محصول تعبیه شده که اشتراک‌گذاری آن را در شبکه بین چندین رایانه ممکن ساخته است. صفحه‌نمایش این محصول به صورت رنگی و لمسی است و وضعیت دستگاه و عملیات در حال انجام را به اطلاع کاربر می‌رساند.

بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

پرینتر لیزری MF216N

پرینتر لیزری MF216N ساخت شرکت کانن پرینتری چندکاره است که به سیستم تغذیه‌ی خودکار ADF مجهز شده. سیستم ADF این پرینتر قادر است تا ۳۵ برگ را در خود جای دهد. این پرینتر به اتصال شبکه‌ی Ethernet مجهز شده است و در نتیجه می‌توانید آن را در شبکه بین چندین رایانه به اشترک بگذارید. سینی ورودی این دستگاه برابر با ۲۵۰ برگ است و در نتیجه برای استفاده در محیط‌های اداری مناسب است. صفحه‌نمایشی لمسی و ۶ خطی هم در این سیستم موجود است که کار با دستگاه را برای کاربر آسان می‌کند.

بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

پرینتر لیزری اچ پی مدل M12A

پرینتر لیزری M12A محصول کارخانه اچ پی بوده و یکی از ساده ترین پرینترهای این کمپانی به شمار می­ رود. این پرینتر با چاپ تک رنگ اسناد و مدارک شما، برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و قادر است در یک دقیقه ۱۸ برگ را چاپ کند. با این پرینتر شما توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای A4، A5، A6 و … را خواهید داشت. M12A از نوع پرینترهای تک کاره بوده و توانایی اسکن و فتوکپی را ندارد. ظرفیت سینی این دستگاه نیز ۱۵۰ برگ کاغذ است و از طریق کابل به رایانه شما وصل می ­شود. این دستگاه از اتصال بی سیم WIFI پشتیبانی نمی­ کند و برای گرفتن پرینت باید حتما کابل آن را به دستگاه خود متصل کنید. با توجه به قابلیت هایی که برای این دستگاه عنوان شده است، می­ توانید از آن در اداره ها نیز بهره ببرید اما باید توجه داشت که برای استفاده از این دستگاه به صورت گروهی بهتر است رایانه های متصل به آن بیش از سه تا نباشد.

بخوانید
لپتاپ استوک را چطور می توان ارتقا داد؟

بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

سرعت بالا

کیفیت مناسب چاپ

استحکام بالای بدنه

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل I-Senseys MF231

این پرینتر یکی بهترین پرینتر های لیزری بحساب می آید.  پرینتر لیزری MF231 محصول کمپانی کانن بوده و قابلیت انجام چند کار را دارد. این دستگاه علاوه بر چاپ اسناد و مدارک شما قابلیت اسکن و کپی را نیز دارد. ظرفیت سینی این پرینتر ۲۵۰ برگ و سرعت آن حدود ۲۳ برگ در دقیقه است. توان کاری این دستگاه ۱۵۰۰ صفحه در ماه بوده و شما می­توانید در ماه میانگین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ برگ را چاپ کنید. رزولوشنی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، ۶۰۰ dpi است و اسناد و مدارک شما را با کیفیت بالایی پرینت می­ کند. همچنین یک نمایشگر کوچگ بر روی این دستگاه قرار گرفته است و به شما این امکان را می ­دهد که عملکرد دستگاه را با آن تنظیم کنید و از وضعیت دستگاه آگاه شوید. این پرینتر قابلیت اتصال به شبکه WIFI را نداشته و توسط کابل به رایانه شما متصل می­ شود.

بهترین پرینترهای لیزری را بشناسید

سرعت بالا

کیفیت چاپ عالی

کیفیت بالای بدنه

منبع: بست ریویو

دیجی کالا

کدام پرینتر لیزری را بخریم؟

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
1 × 5,000,000 تومان
مبلغ نهایی:
5,000,000 تومان
ورود به سایت